نادوکاپ برای همه نیست! فقط برای کسانی که قهوه را جدی میگیرند ☕
قهوه عربیکا کنیا مدیوم مخصوص کسانی ست که به دنبال طعمی روشن، لایه لایه و متفاوت در فنجان قهوه هستند. این دانه ها از ارتفاعات غنی کنیا، جایی میان دریاچه ها و خاک آتشفشانی، برداشت میشوند و بهخاطر فرآوری دقیق، رایحه و پیچیدگی طعمی بی نظیری دارند.
با هر جرعه از این قهوه، به دنیایی از طعمهای زنده و تازه وارد میشوید؛ طعم هایی که از ترکیب شیرینی میوه های رسیده، اسیدیتهی مرکباتی و حس گُلی لطیف ساخته شدهاند. قهوه ای برای کسانی که به دنبال یک تجربه متفاوت از قهوه عربیکا هستند.
ویژگیهای طعمی و حسی قهوه عربیکا کنیا مدیوم:
- رُست مدیوم: بهترین انتخاب برای آشکارسازی لایههای طعمی کنیا
- اسیدیته روشن و مرکباتی: زنده، واضح و تحریککننده
- بادی سبک تا متوسط: با بافتی لطیف و تمیز
- طعمهای غالب: توتفرنگی، مرکبات، انگور قرمز، چای سیاه
- آروما: رایحهای گُلی، شیرین و میوهای با پیچیدگی بالا
مناسب برای روشهای دمآوری خاص و دستی:
- V60، کمکس، ایروپرس
- اسپرسو سبک یا لانگشات
- فرنچپرس برای طعمی شفافتر
اگر بهدنبال قهوهای الهامبخش و پیچیده هستید که هربار مزه کردنش شما را غا فلگیر کند، عربیکا کنیا مدیوم همان قهوهایست که باید تجربهاش کنید. این قهوه برای نوشیدن روزمره نیست بلکه برای لحظههاییست که میخواهید قهوه، شما را جادو کند.

عرفان سلطانی (خریدار محصول) –
از بین چند جا که کنیا که تست کردم به توسیه ی دوست کنیا شما تست کردم این یکی خوش عطرتر یک دست بود. ممنون برای کیفیت و ارسال سریع خواهشن کیفیت رو حفظ کنید
مدیر فروش نادو –
خوشحالیم راضی بودید. تمام هدف نادوکاپ ارئه کیفیت بالا در قهوه به همه قهوه دوستان هست. نوش جان☕
کیان مهر آذر (خریدار محصول) –
آسیاب تازه و کیفیت دونه خوب بود فقط دوست داشتم رستش کمی تیره تر باشه
هانیه شریفی (خریدار محصول) –
به پیشنهاد نادوکاپ برای کاپوچیون و لته عالیه برای ترکیب با شیر خیلی خوب بود ممنون باید کلمبیا هم امتحان کنم.
نرگس یوسفی (خریدار محصول) –
ممنون از رست و دونه یک دست
رضا عباسی (خریدار محصول) –
هم عطر هم طعمش حرفهای بود راضی بودم ممنون
پویا مرادی (خریدار محصول) –
من با کمکس دم کردم راضی بودم قطعا دوباره سفارش میدم👍🏻
فاطمه نوروزی (خریدار محصول) –
نسبت به قهوه برزیلی اسیدی تره ولی برای کسی که طعم شفاف عطر زیاد دوست داره عالیه.
آرش صادقی (خریدار محصول) –
برای اسپرسو خروجی خیلی خوبی گرفتم کرمای خوبی هم داشت
محمد پارسا نیکخو (خریدار محصول) –
بسته بندی خوب بود و دان ها یکدست بودن اگر رست مدیوم دارک هم موجود کنید عالی میشه.
امیرحسین توکلی (خریدار محصول) –
125 گرم گرفتم با فرنچ پرس تست کردم خوب بود امیدوارم همیشه کیفیت همینطور باشه
نگار جعفری (خریدار محصول) –
بعد از آسیاب کردنش کل خونه بوی قهوه پر کرد 🤩☕
مهدی کریمی (خریدار محصول) –
کیفیت دان عالی بود ممنون فقط برای اسپرسو اسیدیته بالایی داره باید با ی قهوه که اسیدیته خیلی پایینی داره ترکیب بشه که متعادل بشه
سارا محمدزاده (خریدار محصول) –
برای V60 گرفتم من معمولا قهوههای آفریقایی دوست ندارم ولی به پیشنهاد شما این کنیا خیلی جذاب بود. هم بادی خوب داشت هم رایحه دلچسب. بر خلاف بقیه من قهوه ترش بیشتر دوست دارم
علی رضایی (خریدار محصول) –
کنیا عطرش واقعا متفاوته. اسیدیته کمی بالاست اما واقعا جز قهوه های مورد علاقه منه من با برزیل ترکیب میکنم که قهوم عطر داشته باشه اما اسیدیته بالانس بشه قهوه با کیفیتی بود ممنون ارسال 3 ساعته تهران عالیه