نادوکاپ برای همه نیست! فقط برای کسانی که قهوه را جدی میگیرند ☕
قهوه عربیکا برزیل مدیوم از دانه های کشت شده در نواحی پر محصول و استاندارد برزیل تهیه شده؛ جایی که قهوه بیشتر از اینکه عجیب و غریب باشه، قابل اعتماد و ساده نوشه. این قهوه از مزارعی انتخاب شده که دانههایی با طعمهای کلاسیک شکلاتی، مغزی و کمی تلخ تولید میکنند.
اگر به دنبال قهوهای هستید که بدون پیچیدگی خاص، تجربهای ملایم، بدون اسیدیته تند و با قابلیت استفاده در انواع ترکیبها (مثل لاته، کاپوچینو یا حتی قهوه دمی شیرینشده) باشه، این قهوه گزینهی منطقی و قابل اعتمادیه.
ویژگیهای طعمی قهوه عربیکا برزیل مدیوم:
- رُست مدیوم: متعادل، بدون تلخی یا اسیدیته آزاردهنده
- بادی متوسط و یکدست
- اسیدیته پایین: مناسب افرادی که طعم ترش قهوه رو نمیپسندن
- طعمهای غالب: شکلات تلخ، مغزیجات (فندق، بادام)، نان تست
- آروما: کلاسیک و آرام، با رایحه ملایم شکلات و آجیل
مناسب برای استفاده در:
- اسپرسو و اسپرسو با شیر (لاته، کاپوچینو)
- موکاپات
- قهوهسازهای خانگی
- ترکیب با قهوههای اسیدیتر برای ایجاد بالانس
این قهوه شاید جذاب ترین یا خاص ترین انتخاب نباشه، اما برای خیلی ها دقیقاً همون چیزیه که میخوان: یک قهوه کلاسیک، بی دردسر و مناسب مصرف روزانه.

سعید حیدری (خریدار محصول) –
قهوه برزیل و پرو میگیرم همیشه از هردوتاش راضی بودم
الهام شریفی (خریدار محصول) –
ارسال سریع بود و بسته سالم رسید خود قهوم خوب و تازه بود ممنون نادوکاپ
پویا رستگاری (خریدار محصول) –
قهوه متعادل و کم اسید برای ما هایی که روزانه قهوه میخوریم بدون شیر خوبه
آرش زمانی (خریدار محصول) –
قهوه خوبی بود دم شما گرم ارسال سریع 🙏🏻
فاطمه یوسفی (خریدار محصول) –
کلا خیلی از قهوه برزیل خوشم نیومد ولی دونه ها رست یک دستی داشت
میلاد قاسمی (خریدار محصول) –
خوب بود برزیل خیلی قهوه خوبیه کلا برای بالانس کردن ترکیب ها
احسان توکلی (خریدار محصول) –
تازه بود رست یکدست دونه یک دست بود ممنون خدا به شما برکت بده
رضا نیک فر (خریدار محصول) –
برای موکاپات گرفتم خیلی حال نکردم اما اسپرسو خانگی خیلی بهتر بود
نگار موسوی (خریدار محصول) –
ممنون دونه ها خیلی یک دست و خوب بود
مهدی صادقی (خریدار محصول) –
چند مدل عربیکا برزیل تست کردم درسته برزیل نمیشه ازش انتظار عطر و بو آنچنانی مثل کنیا و کلمبیا داشت ولی این یکی واقعا خوب بود بوی چمن و علف نمیداد😅 نمیتونم قهوه های ترش استفاده کنم معدم اذیت میشه
علی علیزاده (خریدار محصول) –
برای من که اسیدیته یا همون ترشی زیاد دوست ندارن برزیل خوبه اینم خوب بود
امیرحسین مرادی (خریدار محصول) –
خوب بود با وی۶۰
محمد رضایی (خریدار محصول) –
نسبت به قهوه های برزیلی بهتر بود
سارا احمدی (خریدار محصول) –
بسته بندی خوب بود و قهوه تازه بود دوست داشتم عطر بیشتری داشته باشه